Päivittäistavaraostajan mediapäivä

Radio tavoittaa kaikista medioista parhaiten kuluttajat juuri ennen päivittäistavaraostoksille menoa. Lähes puolet kuluttajista kuuntelee kaupallista radiota matkallaan ostoksille.

Case: Suomi on radiomarkkinoinnin edelläkävijä

Case: Suomi on radiomarkkinoinnin edelläkävijä

Radio on vuorovaikutteisin markkinoinnin edelläkävijä

Markkinointi on muuttunut viime vuosina yhä voimakkaammin yksipuolisesta viestinnästä kohti vuorovaikutteista toimintaa. TNS Gallupin toteuttaman kyselyn mukaan 86% yrityksistä käyttää nykyisin vuorovaikutteista markkinointia.

Radio voi hyvin digiajalla

”Radion kuolemaa on ennustettu siitä lähtien, kun televisio tuli. Täällä ollaan ja porskutetaan. Kaikki on hyvästä sisällöstä kiinni. Kun ihmiset kuuntelevat, tarjolla on alusta myös mainostajille”, sanoo RadioMedian toimitusjohtaja Stefan Möller (1).

Audion kuuntelu

Suomalainen kuuntelee radiota, äänitteitä ja musiikkipalveluita yhteensä keskimäärin 3 tuntia 22 minuuttia päivässä.

Radio tavoittaa niin autossa kuin mobiililaitteella

Radio tavoittaa kuluttajan niin autossa, työpaikalla kuin kotonakin.

Tilaa syöte RSS - Tutkimukset