Kuuntelijamäärä viikossa
79 000
66 33

Bassoradio on kohderyhmänsä äänitorvi – kaupunkikulttuurin edelläkävijä, joka vaikuttaa kaikilla niillä alustoilla joilla kohderyhmänsäkin, aktiiviset kaupunkilaiset aikuiset. Musiikillisesti Bassoradio soittaa parhaat ja isoimmat kotimaiset ja ulkomaiset urbaanit biisit.

Me luomme ja mahdollistamme kohtaamisia. Tuotamme ääntä podcasteihin sekä livenä suurimpien kaupunkiemme radioaalloille ja Basso Appiin. Hallitsemme sosiaalisen median sisällöntuotannon ja uskomme videoihin. Luomme tapahtumia itse sekä yhdessä kumppaneidemme kanssa.

Mediana Bassoradio on kaupallisesti uskottava ja uskottavasti kaupallinen. Pohjaamme toimintamme arvoihimme: rauhaan, rakkauteen ja yhteisöllisyyteen. 

Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 
88min
Asematyyppi: 
Valtakunnallinen
Aseman ydinkohderyhmä: 
19-34 v.
Kaupallinen kanavaosuus %: 
0.50%
Kuuntelijamäärä viikossa: 
79 000
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 
88min
Tutkimusraportti: 
KRT Bassoradio

Kuuntelijaprofiili %

9-24: 
18,1
25-54: 
61,2
55+: 
20,7

Sukupuolijakauma

Miehet: 
66,4
Naiset: 
33,6
Tutkimusajanjakso: 
Joulu 2019 - helmi 2020

Bassoradio: Lähetä viesti mediamyyntiin

Send message to media sales

 
1 Alkaa 2 Valmis

Mediamyynti

Katri Mäkinen
Myyntijohtaja
040 530 0948
Aineiston toimitusosoite:
aineisto@basso.fi
Toimilupayhtiö: 
Oy Basso Media Ltd
Osoite:
Unioninkatu 25 00170 Helsinki
Toimitusjohtaja:
Riikka Reunanen
Musiikkipäällikkö:
Henrik Suhonen